Gelegen in het centrum van Nieuw-Vennep

High-end zelfstandige werkruimtes

Luxe gedeelde werkruimtes (co-working)

Uitstekend beveiligd

Openingstijden: 07:00-22:00

Gelegen in het centrum van Nieuw-Vennep

High-end zelfstandige werkruimtes

Luxe gedeelde werkruimtes (co-working)

Uitstekend beveiligd

Openingstijden: 07:00-22:00

Privacybeleid - The Office Club

Privacybeleid

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2025

Dit Privacybeleid beschrijft ons beleid en onze procedures met betrekking tot het verzamelen, gebruiken en openbaar maken van uw gegevens wanneer u gebruikmaakt van de Dienst. Het informeert u ook over uw privacyrechten en hoe de wet u beschermt.

Wij gebruiken uw persoonsgegevens om de Dienst te leveren en te verbeteren. Door gebruik te maken van de Dienst stemt u in met het verzamelen en gebruiken van informatie in overeenstemming met dit Privacybeleid. Dit Privacybeleid is opgesteld met behulp van de Privacy Policy Generator.

Interpretatie en Definities

Interpretatie

Woorden waarvan de eerste letter met een hoofdletter wordt geschreven, hebben een betekenis zoals hieronder gedefinieerd. Deze definities gelden zowel in enkelvoud als in meervoud.

Definities

Voor de doeleinden van dit Privacybeleid:

  • Account: een uniek account dat voor u is aangemaakt om toegang te krijgen tot onze Dienst of delen daarvan.
  • Gelieerde onderneming: een entiteit die controle heeft over, wordt gecontroleerd door of onder gemeenschappelijke controle staat met een partij.
  • Bedrijf (ook aangeduid als "het Bedrijf", "Wij", "Ons" of "Onze"): verwijst naar The Office Club.
  • Cookies: kleine bestanden die op uw apparaat worden geplaatst, waarin details over uw surfgedrag worden opgeslagen.
  • Land: verwijst naar Nederland.
  • Apparaat: elk apparaat dat toegang heeft tot de Dienst, zoals een computer, telefoon of tablet.
  • Persoonsgegevens: alle informatie die betrekking heeft op een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon.
  • Dienst: de Website.
  • Dienstverlener: een natuurlijke of rechtspersoon die gegevens verwerkt namens het Bedrijf.
  • Gebruiksgegevens: gegevens die automatisch worden verzameld, zoals de duur van een websitebezoek.
  • Website: The Office Club, bereikbaar via https://theofficeclub.nl/
  • U: de persoon die de Dienst gebruikt of het bedrijf namens wie die persoon handelt.

Verzamelen en gebruiken van uw persoonsgegevens

Soorten gegevens die wij verzamelen

Persoonsgegevens

Tijdens het gebruik van onze Dienst kunnen wij u vragen om persoonsgegevens te verstrekken, waaronder maar niet beperkt tot:

  • E-mailadres
  • Voor- en achternaam
  • Telefoonnummer
  • Adres, provincie, postcode, stad
  • Gebruiksgegevens

Gebruiksgegevens

Deze gegevens worden automatisch verzameld bij het gebruik van de Dienst. Ze kunnen informatie bevatten zoals IP-adres, browsertype, bezochte pagina’s, tijd en duur van bezoeken, en apparaatgegevens.

Trackingtechnologieën en cookies

Wij gebruiken cookies, tags en scripts om activiteiten te volgen en onze Dienst te verbeteren. U kunt uw browser instellen om cookies te weigeren.

Cookies kunnen "persistent" zijn (blijven op uw apparaat na afsluiten van de browser) of "sessie"-cookies (worden verwijderd na het sluiten van de browser). Voor meer informatie kunt u ons Cookiebeleid raadplegen.

Gebruik van uw persoonsgegevens

Het Bedrijf kan persoonsgegevens gebruiken voor de volgende doeleinden:

  • Om onze Dienst te leveren en te onderhouden.
  • Om uw account te beheren.
  • Voor de uitvoering van een overeenkomst.
  • Om contact met u op te nemen (per e-mail, telefoon, sms of pushmeldingen).
  • Om nieuws, aanbiedingen en updates te verstrekken (tenzij u zich afmeldt).
  • Om uw verzoeken te behandelen.
  • Voor zakelijke overdrachten zoals fusies of overnames.
  • Voor analyse en verbetering van onze diensten.

Bewaring van uw persoonsgegevens

Wij bewaren uw gegevens zolang dit nodig is voor de doeleinden beschreven in dit beleid of zoals wettelijk vereist.

Doorgifte van uw persoonsgegevens

Uw gegevens kunnen worden verwerkt buiten uw rechtsgebied. Wij nemen redelijke maatregelen om een passend beveiligingsniveau te garanderen.

Verwijderen van uw persoonsgegevens

U kunt ons verzoeken uw persoonsgegevens te verwijderen, behoudens wettelijke verplichtingen die ons dwingen bepaalde gegevens te bewaren.

Openbaarmaking van uw persoonsgegevens

Zakelijke transacties

Bij fusies, overnames of verkoop van activa kunnen uw gegevens worden overgedragen.

Wetshandhaving

Wij kunnen persoonsgegevens openbaar maken indien dit wettelijk verplicht is of op verzoek van autoriteiten.

Andere juridische vereisten

  • Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen
  • Om onze rechten en eigendommen te beschermen
  • Om misbruik te onderzoeken
  • Om de veiligheid van gebruikers te waarborgen
  • Om ons te verdedigen tegen juridische claims

Beveiliging van uw persoonsgegevens

Wij gebruiken commercieel aanvaarde middelen om uw gegevens te beveiligen, maar absolute veiligheid kan niet worden gegarandeerd.

Privacy van kinderen

Wij verzamelen niet bewust gegevens van personen jonger dan 13 jaar. Indien dit toch gebeurt, zullen wij deze onmiddellijk verwijderen.

Links naar andere websites

Onze Dienst kan links bevatten naar websites van derden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor hun inhoud of privacybeleid.

Wijzigingen in dit privacybeleid

Wij kunnen dit beleid van tijd tot tijd bijwerken. Wijzigingen worden gepubliceerd op deze pagina en treden direct in werking.

Contact

Als u vragen heeft over dit Privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

© 2025 The Office Club. Alle rechten voorbehouden.